8 de maig de 2020
SONORA 4 > L’AEROPORT DE FORNELLS, EL BENIL I ANÈCDOTES DE LA MAR
Revivim amb un altre capítol la memòria del poble de Fornells. Un poble que sempre ha viscut de cara a la mar, una mar que ha estat la seva finestra al món, una mar que mos donarà moltes sorpreses. Entre les seves històries trobarem un hidroavió que va fer de Fornells el primer aeroport de l’illa, conxorxes per atemptar contra el Papa Joan Pau II, i naufragis recordats encara avui per tots els veïns, com els de qualcuns pescadors del poble o el famós Benil.
Apareixen en el programa: Laia Faigues, Margarita Salins, Tolo Petrus i Maria Lluïsa Barber, Antoni Tanu, Nito Manela i Nito Nan.
En aquests capítol sentirem històries de com era el poble més al nord de l’illa Fornells. Història viva que sentirem a través de Ràdio FAR. Fotografia del Benil de Natàlia Sans Roselló.
ESCOLTA EL CAPÍTOL:



DARRERS CAPÍTOLS DE SONORA
- 30 de març de 2022
SONORA 28 > PARTICULARITATS LINGÜÍSTIQUES
- 23 de març de 2022
SONORA 27 > FESTEJAR, DOT I BODA
- 16 de març de 2022
SONORA 26 > MILITARS I SOLDATS AL POBLE D’ES MERCADAL
- 9 de març de 2022
SONORA 25 > ALIMENTACIÓ
Sense comentaris