RESIDENTS 07> Dakota Suárez, Cástor Iglesias i Miguel Ángel Guitérrez
Conversa amb els creadors de la proposta escènica “La sensibilidad de los Patos” i el seu mestre i director. Dakota Suárez i Cástor Iglesias formen part de la companyia La Jábata Producciones (Madrid) i ens parlen sobre el seu nou projecte de teatre físic que han començat a treballar a fons a Casa d’Artistes.
Dakota Suárez (actriu, dramaturga i cantant nascuda a Gran Canària) i Càstor Iglesias (actor nascut a Madrid) són La Jabata Produccions, una companyia de Teatre jove i emergent que vol posar en peu el segon espectacle de creació de la companyia, La sensibilidad de los Patos.
Aquest espectacle vol parlar de la inadaptació social de les persones sensibles que existeixen en el nostre món. El projecte neix des d’un enfocament internacional, ja que volem arribar a tots els públics utilitzant llenguatges visuals com la pantomima o el teatre d’objectes, sense que l’idioma es converteixi en un impediment. Sabem que l’espectacle parteix d’una temàtica universal: la sensibilitat de les persones i el seu veritable “jo”, tan connectat amb els cicles que podem trobar en la naturalesa. És per això que volem crear un llenguatge personal amb una poètica precisa amb la qual poder arribar al major nombre de persones possible.
ESCOLTA EL CAPÍTOL


DARRERS CAPÍTOLS DE RESIDENTS
- 20 de setembre de 2023
RESIDENTS 44 > Charo Martín
- 13 de setembre de 2023
RESIDENTS 43 > Lucía Lerendegui
- 6 de setembre de 2023
RESIDENTS 42 > Lorena Izquierdo
- 30 d'agost de 2023
RESIDENTS 41 > Waiwen Viento del Sur
Sense comentaris